søndag den 16. november 2014

Husk lige...

OBS... Der er igen Strikkehygge på Holstebro Bibliotek, sal 2. Kl 18.30 på onsdag d. 19.11. 2014.



Søndagen blev brugt på en hurtig gåtur ude i strid blæst...

Derefter nød jeg at kigge ud i stedet...
Der var mange gæster i Clausens Fuglerestaurant!



Jeg er blevet færdig med det første ærme...

Har kun pillet op én gang!

Men er ret godt tilfreds med resultatet...
Tror den bliver OK.


Jeg kan godt lide selv at tegne mønstre ind i excel!
Men der er faktisk mange steder man kan hente gratis mønstre til norsk strik:
Viking Garn har lige frigivet alle deres mønstre
Drops har en afd med Norsk strik
Sandnes Garn har lagt mange af deres mønstre ud
Dale Garn har også en samling
Nille en norsk side, med flere typer mønstre

6 kommentarer:

  1. Tak for gode links!
    Jeg hørte i går i Den Lille Lade, at håndarbejdsmessen i Middelfart er aflyst i 2015! Damen fastholdt meget stædigt, at det var helt sikkert, for det havde hun læst, men Ragnhild, som er udstiller, har ikke fået noget at vide om det. Lidt mystisk, og jeg kan da heller ikke finde noget på nettet om, at det skulle være aflyst.

    SvarSlet
    Svar
    1. Velbekomme...
      Det lyder da mystisk... Jeg hentede det link inde på deres egen side... Og på Hedens Hørgarn er der endda dato for 2016... Måske det er noget helt andet der er aflyst?
      Nå, det må der da komme noget frem om... Tilgengæld kan jeg se at jeg skal lave nogle tilføjelse på event-listen....

      Slet
  2. Hvor bliver den smuk, Anne - hvilke farver bruger du?
    Din kalender ser spændende ud, jeg ku godt finde på at tage på højskole i Ribe sammen med dig - hvad siger du til det?

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Bente, Jeg strikker med Højlandsuld, Flødeskum og en koksgrå samt nogle omgange med en blågrå.
      Det kunne da være sjovt at være på højskole sammen... Det kunne måske blive en ny form for Blogtræf????

      Slet
  3. Tusind tak for de gode links! Nu SKAL jeg altså snart i gang med en norsk trøje til mig selv!
    Dit projekt tegner godt! Glæder mig til at se mere.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak og velbekomme... nu har jeg lagt de links ud i en sideblok.
      Jeg er selv ret godt tilfreds med mit trøjeprojekt indtil videre....

      Slet