torsdag den 23. februar 2017

Mens jeg strikker, tænker jeg....

...på de gode oplevelser jeg har haft/ser frem til...

Det var en skøn aften med mad og musik.
Valsemusik med dans til... Som nytårskoncerten vi blev snydt for, da YouSee sendte sort skærm!


...på alt det jeg gerne vil kreere.


Den smukke fjer andre syede på refugiet, fik mig til at grave mine gamle akvarelforsøg fra 2006 frem.
De må kunne bruges til et eller andet på en strikkepose...

De bliver lagt i rugekassen!

...på, at foråret snart må kommer ... trods varsler om sne!

...på, at jeg måske skulle strikke noget af hør/bomuld så jeg er klar ... når det bliver lunere...


Mens jeg tænker, fortsætter jeg med at strikke klude til kassen med bomuldsgarn er tom...

4 kommentarer:

  1. Fine klude - det er så godt at kunne prøve en masse mønstre af på denne hurtige måde.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, uforpligtende maskepi! Og så kan det endda bruges bagefter.

      Slet
  2. Der kom da lidt sne den 23/2, men ikke det helt store. Vore folk fra Kaj Beck der kører vinterkørsel måtte ud (Svigersønnen er en af dem). Vi voksne var godt tilfreds med mængden, børnene ville gerne have haft lidt så kælken kunne prøves af.

    SvarSlet
    Svar
    1. Der skal ikke meget til før vejfolkene må ud. De har somme tider nogle lange vagter... mens ungerne bare synes det er fedt med en god kælketur.
      Jeg var nu også godt tilfreds med, at vi ikke fik mere sne!

      Slet