torsdag den 3. august 2017

Kontrolmålingprøvning...

Det er noget svært at vurdere længde bredde i Zig Zag...
Det kan give sig på alle ledder!
Så med to rundpinde i kanten kunne toppen testes på Gina...

Det tegner da ret godt!!

Også fra ryggen..

Linea Pura er et lækkert garn.
Maskerne står jævnt og fint.

Et par riller mere og ny testprøvning...


Jeg skulle også lige prøve den...
Passer lige til en navlepiercing...
som jeg IKKE skal have!

Tre riller mere... så tror jeg, det er ved at passer...

6 kommentarer:

  1. Den er godt nok fin - det bliver da en rigtig fin sommerbluse. Selv om der lige nu mest er brug for noget vandtæt :-) det står ned i stænger i Aalborg.
    og 3 riller mere vil være pænt. Vi ser heldigvis ikke mere så meget til stumpebluserne, det var en uheldig mode efter min mening.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, Hanne. Den føles noget så behagelig😃
      Her er vejret også strålende... så lidt sol og en ubehagelig luftfugtighed...
      Jeg strikker tre riller mere! Stumpebluser er kun for tynde teenagere...

      Slet
  2. Svar
    1. Tak, Angelika. Den bliver dejligt anvendelig til både sol og bluse!

      Slet
  3. Stump model er nok ikke god denne sommer, om der så er navlepiercing eller ej :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Stumpemodeller er ikke godt for noget! Og slet ikke for mig. Det skal nå ned på hoften for at tiltale mig, Karin.

      Slet